loading...
بهترین وبلاگ تفریحی ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
حسین غلامی بازدید : 277 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام 24 ماه

 

متن آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی مجید خراطها به نام ۲۴ ماه

شاید بیشتر از من باهاش راحتی / شاید بیشتر از من باهات راحته

همش چشم به راهم که شاید بیای / الان ۲۴ ماهو چند ساعته

خودت وعده دادی / خودت پس زدی / از اون روزی که رفتی کم طاقتم

نفهمیدی قلب من از چی پره / الان ۲۴ ساعته ازت ناراحتم

یه روز تشنه بودی واسه دیدنم / کی اومد که قلبت ازم سیر شد

دقیقا زمانی که وقتش نبود / من دلگیر شدم تو دلت گیر شد

توی موج رفتارسردت دو سال / نشستم که آب از سرم رد بشه

به من باشه که تا تهش تشنه ام / میرم تا نذارم برات بد بشه

تکست آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی مجید خراطها به نام ۲۴ ماه

میمیرم / بعد تو من میرم / جای تو از قلبم / حقمو میگیرم

میمیرم / بعد تو من میرم / جای تو از قلبم / حقمو میگیرم

چقد بگذره تا فراموش شی / چقد خواب بشم از سرم بپری / سوالم ازت اینه واضح بگو

چقد مهربونه / چیش از من سره

منو قانعم کن گلم لااقل/ بگو چیش یه ذره شبیه منه

بدون راضیم من به تصمیم تو / اگر راضی میشی دلم بشکنه

همش حس میکردم تو پشت دری / نبودی در وا شد بسته شد

با تکرار این لحظه بعد دو سال / در خونم بی تو وابسته شد

دوست دارم ولی بسمه / ازم کینه داری / ازت دلخورم

اینم هدیه سال دوم گلم / با دستام تورو دستامو میسپارم

میدونی چونکه با احساسم / هر چی بدتر میشی بازم روت حساسم / بی تو من با خیالت هر شب / ای دل کم طاقت / توبه کن لا مصب / سهمم بود / مهربونی کردم / هر دفعه میری تو / چرا من برگردم

میمیرم / بعد تو من میرم / جای تو از قلبم / حقمو میگیرم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید : http://shahinshahr.rozblog.com -- این وبلاگ از ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف از راه اندازی اين وبلاگ تنها بوجود آوردن محيطي تفريحي و شاد براي بازديد کنندگان عزيز در دنياي مجازي است | در اين وبلاگ مي توانيد جديدترين عکس ها با موضوعات مختلف | اس ام اس | دانلود نرم افزار هاي کاربردي |دانلود کليپ | مطالب جالب و زيبا رو مشاهد کنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از موارد زیر را بیشتر دوست دارید که در وبلاگ قرار دهم ؟
    جنسیت شما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 545
  • افراد آنلاین : 203
  • تعداد اعضا : 2174
  • آی پی امروز : 441
  • آی پی دیروز : 244
  • بازدید امروز : 1,632
  • باردید دیروز : 463
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,632
  • بازدید ماه : 9,853
  • بازدید سال : 165,848
  • بازدید کلی : 4,567,955