loading...
بهترین وبلاگ تفریحی ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
حسین غلامی بازدید : 406 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (1)

http://s2.picofile.com/file/7595050000/sssssssssssss.jpg

کامپيوتر چيز بسيار خوبي مي‌باشد و براي ما خيلي لازم داريم. پدرم به من قول داده که براي هر نمره بالاي 12 در کارنامه‌ام يک تکه از آن را بخرد   پدرم در کامپيوتر خيلي مي‌فهمد و حتي توانسته يک بار به اينترنت وارد شود! مادرم در برخورد با کامپيوتر خيلي   حساس مي‌باشد و روزي 2 بارماوس من را با جارو و بيل مي‌زند،حتي تازگي‌ها در خانه ما تله موش هم کار گذاشته   است به همين خاطر انگشت شصت هر دو پاي پدرم قطع شده مي‌باشد   پدرم شبها به کافي شاپ مي‌رود و چت مي‌کند! مادر و پدر، هميشه در حال چک و لقد مي‌باشند و مادرم به پدرم مي‌گويد: تو مگه خودت خواهر مادر نداري که مي‌روي با دخترهاي خارجکي چت مي‌کني؟
   پدر من تازگي‌ها در اورکات مي‌باشد و من ميدانم که اورکات خيلي بي‌ناموس مي‌باشد و شنيده‌ام که خيلي دختر دارد و خيلي بدحجاب مي‌باشند   پدرم چند روزيست که ماوس مرا قايم کرده و ميگويد مزاحم درس خواندن من مي‌باشد. خواهرم خيلي وقت است شوهرش را كرده و الان هم بچه دارند. من گاهي به خانه آنها مي‌روم و از آنجا کانکت مي‌کنم و با آي‌دي دخترانه با پدرم چت مي‌کنم و لاو  مي‌ترکانم. پدرم خيلي دروغ مي‌گويد و در کامپيوتر مي‌گويد بچه جردن بوده است و يک روز صبح بلند شده و ديده در جوب دروازه دولاب است. او ميگويد: آب زده ما رو آورده پايين کامپيوتر بسيار مفيد است و من آن را خيلي دوست دارم.

اين بود انشاي من

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الی در تاریخ 1391/12/06 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید : http://shahinshahr.rozblog.com -- این وبلاگ از ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف از راه اندازی اين وبلاگ تنها بوجود آوردن محيطي تفريحي و شاد براي بازديد کنندگان عزيز در دنياي مجازي است | در اين وبلاگ مي توانيد جديدترين عکس ها با موضوعات مختلف | اس ام اس | دانلود نرم افزار هاي کاربردي |دانلود کليپ | مطالب جالب و زيبا رو مشاهد کنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از موارد زیر را بیشتر دوست دارید که در وبلاگ قرار دهم ؟
    جنسیت شما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 545
  • افراد آنلاین : 202
  • تعداد اعضا : 2174
  • آی پی امروز : 350
  • آی پی دیروز : 244
  • بازدید امروز : 635
  • باردید دیروز : 463
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 635
  • بازدید ماه : 8,856
  • بازدید سال : 164,851
  • بازدید کلی : 4,566,958