loading...
بهترین وبلاگ تفریحی ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
حسین غلامی بازدید : 513 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (1)

http://s3.picofile.com/file/7417266662/khandeeeeeeeeeeeeeeeeeee.jpg

در اين قسمت پنج پاسخ درست به 5 سؤال مشكلي كه ممكن است

همسرتان از شما بپرسد و شما هم معمولا پاسخ نادرست به آنها مي دهيد،

 را برايتان آورده ايم.

5 سوال عبارتند از:

1- "به چي فكر مي كني؟"، 2- "دوستم داري؟"، 3- "به نظرت من چاقم؟"،

4- "فكر مي كني اون خانم از من زيباتره؟" و 5- " اگر من بميرم تو چي كار ميكني؟"

 چيزي كه اين سوال ها را اينقدر پيچيده كرده اين است كه يك پاسخ اشتباه

 ممكن است يك دعواي  طولاني مدت را به وجود آورده و در بعضي موارد منجر

 به طلاق شود. به نمونه هاي زير توجه كنيد:

 1- "به چي فكر مي كني؟" مطمئنا پاسخ مناسب به اين سوال

  چيزي جز اين نيسـت: "ببخشيد اگه ناراحتت كردم، عزيزم، فقط داشتم

  به اين فكر مي كردم كه تو چه خانم فوق العاده، با ارزش، با ملاحظه، باهوش

  و زيبايي هستي و من چقدر خوش شانس هستم كه تو را در كنار خود دارم."

 اين سوال به طور حتم افكار درونيتان را براي خانم فاش نمي كند. به عنوان مثال ممكن

  است شما در آن موقع در حال فكر كردن به يكي از موارد زير بوديد:

 الف) بيس بال

 ب) فوتبال

 ث) چقدر چاق شديد

 ج) خانم زيباتر است يا شما

 د) اگر شما مرديد پول بيمه را چطور خرج مي كند

 پاسخ مناسبي كه به اين پرسش داده شده برگرفته از كتاب "ازدواج با بچه ها"

 نوشته ال باندي است. اين اتفاق درست زماني روي داد كه همسر ال، "پگي" به

 او گفت: "ميخواهم بداني كه..." و ال هم گفت "بيشتر ترجيح مي دهم حرف بزنم تا فكر كنم."

 سوال ديگري كه تنها يك پاسخ مثبت دارد و هزاران جواب منفي عبارتست از:


 2- "منو دوست داري؟" پاسخ مناسب به اين سوال "بله" است. كساني كه ميخواهند كمي

  استادانه تر عمل كنند مي توانند بگويند: "بله عزيزم." پاسخ هاي اشتباه شامل موارد زير مي شود:

 الف) فكر كنم اينطور باشه

 ب) اگه بگم آره خوشحال مي شي؟

 ث) بستگي داره منظورت از دوست داشتن چي باشه

 ج) فرقيم مي كنه؟

 د) كي؟ من؟


 3- " به نظرت من چاقم؟" پاسخ مردها بايد به اين سؤال مطمئنا " نه، البته كه نيستي"

  باشد و بعد هم بايد به سرعت اتاق را ترك كنند. موارد نادرست عبارتند از:

 الف) نه چاقي نه لاغر

 ب) در مقايسه با كي؟

 ث) يكم وزنت زياده ولي بهت مي ياد

 ج) من خانم هاي چاق تر از تو هم ديده ام

 د) چي گفتي؟ من داشتم به بيمه نامت فكر مي كردم


 4- "فكر مي كني اون خانم از من زيباتره؟" "اون خانم" مي تواند هر كسي از نامزد

 قبلي شما گرفته، تا يك عابر كه شما آنچنان به او خيره شده ايد كه باعث يك

 سانحه اتومبيل مي شويد، و يا يك هنر پيشه اي كه در يك فيلم بازي مي كند، باشد.

 در هر شرايطي پاسخ درست اين است: "نه، تو خيلي زيباتري" پاسخ هاي اشتباه

 شامل موارد زير مي شوند:

 الف) زيباتر از تو نيست، اما زيبايي هاي خودش را دارد

 ب) نمي دونم آدم بايد زيبايي رو چطوري دسته بندي كنه

 ث) آره، ولي شرط مي بندم كه شخصيت تو از اون خيلي بالاتره

 ج) فقط از اين نظر كه از تو جوانتر و لاغر تره

 د) مي توني دوباره سوالت رو تكرار كني؟ من داشتم به بيمه نامت فكر مي كردم


 5- "اگر من بميرم تو چه كار مي كني؟". پاسخ مناسب: "محبوب من، اگر تو به طور

 ناگهاني چشم از جهان ببندي زندگي ديگر براي من هيچ معنايي نخواهد داشت و خودم را

 زير چرخ هاي اولين كاميوني كه ببينم مي اندازم." همانطور كه در چند خط بعدي مي بينيد،

 مشاهده خواهيد كرد كه يك پاسخ نا بخردانه شما را تا كجاها ميشكد:

 خانم: عزيزم، اگر من بميرم تو چه كار مي كني؟

 آقا: چرا عزيزم؛ خوب معلومه خيلي ناراحت مي شم.

 خانم: دوباره ازدواج مي كني؟

 آقا: نه معلومه كه نمي كنم

 خانم: دوست نداري ازدواج كني؟

 آقا: خوب دوست كه دارم

 خانم: پس چرا ازدواج نمي كني؟

 آقا: خيلي خوب، دوباره ازدواج مي كنم

 خانم: تو اين كار رو مي كني؟

 آقا: بله

 خانم:( پس از يك مكث طولاني) باهاش توي تخت من مي خوابي؟

 آقا: خوب آره، فكر كنم همچين كاري كنم

 خانم:خوبه، حالا فهميدم، لابد ميذاري لباس هاي من رو هم بپوشه؟

 آقا: فكر كنم اگه بخواهد بهش اجازه بدم

 خانم: (با سردي) واقعا؟! حتما جاي عكس هاي من رو هم با عكس هاي او عوض ميكني؟

 آقا: آره فكر كنم كار درستي باشه

 خانم: اين طوريه؟ آيا بهش اجازه ميدي كه با چوب گلف من بازي كنه؟

 آقا: نه عزيزم آخه اون چپ دسته!!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط * در تاریخ 1348/10/11 و 1:34 دقیقه ارسال شده است

شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید : http://shahinshahr.rozblog.com -- این وبلاگ از ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف از راه اندازی اين وبلاگ تنها بوجود آوردن محيطي تفريحي و شاد براي بازديد کنندگان عزيز در دنياي مجازي است | در اين وبلاگ مي توانيد جديدترين عکس ها با موضوعات مختلف | اس ام اس | دانلود نرم افزار هاي کاربردي |دانلود کليپ | مطالب جالب و زيبا رو مشاهد کنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از موارد زیر را بیشتر دوست دارید که در وبلاگ قرار دهم ؟
    جنسیت شما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 545
  • افراد آنلاین : 114
  • تعداد اعضا : 2173
  • آی پی امروز : 533
  • آی پی دیروز : 303
  • بازدید امروز : 2,143
  • باردید دیروز : 557
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,944
  • بازدید ماه : 6,944
  • بازدید سال : 162,939
  • بازدید کلی : 4,565,046